Ten, kdo by neudělal nic, a živí se tím, ten by to mohl v tomto případě zabalit. Protože obrat neboli tržby je jeho denní chléb a bez nich prostě půjde o žebrácké holi. Takže buďto sám, nebo jím pověření lidé začnou pátrat v čem je příčina. Ve velké většině případů to bývá nevědomost. A to na obou stranách. Zákazník o firmě neví, a její ředitel neví, že zákazník neví. Pěkně zkomolená věta, viďte, ale domnívám se, že je přesto pochopitelná.
Nuže, záhada klesání tržeb je vyřešena, ale co dále. No přece reklama. Jeho firma přece musí být vidět. A pokud je jeho výrobek opravdu kvalitní, a ne nějaký šunt, lidé u výrobku zůstanou a jiný nebudou kupovat. Tak vidíte.
Nuže je třeba sehnat někoho, kdo by to s celou reklamou zařídil. A zde je pro takové účely jedině reklamní agentura Frýdek-Místek. Jedině zde jsou na patřičné úrovni, jak znalostmi, tak i technicky, aby zvládli ta nejnáročnější přání svého zákazníka? Udělají reklamu kdekoli a jakoukoli. Jen třeba nacpat rozměrnou reklamu na propisovací tužku. to neudělají. Ne, že by to neuměli, ale postrádá to smysl a logiku. Je to totéž, co opačný extrém, totiž na velkou plochu umístit reklamu velikost krabičky zápalek.
Ve reklamní agentuře Frýdek-Místek se pracuje systémem od začátku do konce, takže to není třeba o tom, že zde udělají písmenko A, ale na písmenko B si musíte sehnat někoho jiného. Nebo třeba si nechat udělat reklamu na triko a pak si sám sehnat někoho, kdo trika nakoupí a ještě dalšího, kdo na ně reklamu dá. Ano, i tak to někde funguje. V agentuře, o které právě čtete nic takového neexistuje. Pokud inzerent nepodá návrh i s rozměry, jsou vypracovány přímo v agentuře a zaslány klientovi. Ten si vybere ty, které se mu líbí nu a může začít samotná realizace. A protože tady se dbá na rychlost a pracuje se skoro pořád, je reklama pro zákazníka hotová hodně brzy.